Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 24 (2013): Març
Editorial
Editorial
1
PDF
Experiències didàctiques i treballs pràctics
Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària
Raquel Rios Font, Roser Pintó Casulleras
2-8
PDF
“La mort de Teddy” : una experiència per a gaudir i aprendre
Raúl Oswaldo Senra Jiménez, Esther Martínez Jiménez
9-12
PDF
Els cucs de terra, uns hortolans a l’aula
Núria Cardet, Manel Ibáñez
13-19
PDF
Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència
Jordi Domènech Casal
20-25
PDF
Construint la visió sistèmica del cos humà a partir de la lectura crítica d’una controvèrsia socio-científica
Ana Maria Domènech, Conxita Màrquez
26-32
PDF
Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències
Opinió del professorat sobre la utilització de l’aula digital a les classes de Ciències de secundària. Projecte ADIGIC
Carme Grimalt-Álvaro, Roser Pintó Casulleras
35-41
PDF
La competència d'ús de proves científiques : quines dimensions es promouen a les activitats de l'aula de ciències?
Anna Garrido Espeja, Digna Couso Lagarón
42-47
PDF
Aprofundim en la ciència
Per què l’aigua calenta de vegades es congela més ràpidament que l’aigua freda?
Raquel Rios Font
48-51
PDF
La nostra vida professional
IX Congreso sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
52
PDF
Valoració de l’avantprojecte de “Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa” (LOMCE)
53-55
PDF