Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària

Main Article Content

Raquel Rios Font
Roser Pintó Casulleras
Aquest article descriu una seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d’una sessió contextualitzada al voltant de l’efecte d’hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l’espectroscòpia IR.

Article Details

Com citar
Rios Font, Raquel; and Pintó Casulleras, Roser. “Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 24, pp. 2-8, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263946.

Articles més llegits del mateix autor/a