Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Raquel Rios Font
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Roser Pintó Casulleras
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Aquest article descriu una seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d’una sessió contextualitzada al voltant de l’efecte d’hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l’espectroscòpia IR.
Article Details
Com citar
Rios Font, Raquel; and Pintó Casulleras, Roser. “Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 24, pp. 2-8, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263946.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Cristina Simarro Rodríguez, Digna Couso Lagarón, Roser Pintó Casulleras, Indagació basada en la modelització : un marc per al treball pràctic , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 25 (2013): Juny
- Esperança Carrió, Roser Pintó Casulleras, I tanmateix es mou! La relativitat del moviment a 2n d’ESO , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 31 (2016): Juny
- David Ferrer Sánchez, Roser Pintó Casulleras, Les concepcions de l’alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d’una Unitat Didàctica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 31 (2016): Juny
- Carme Grimalt-Álvaro, Roser Pintó Casulleras, Opinió del professorat sobre la utilització de l’aula digital a les classes de Ciències de secundària. Projecte ADIGIC , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 24 (2013): Març
- Víctor López Simó, Roser Pintó Casulleras, Per què les imatges científiques poden ser problemàtiques per a l’ensenyament de les ciències?. L’exemple de l’estructura, el color i la forma d’una imatge científica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 20 (2011): Núm.: 20 Desembre
- Raquel Rios Font, Per què l’aigua calenta de vegades es congela més ràpidament que l’aigua freda? , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 24 (2013): Març
- Raquel Rios Font, Enrique Luque López, , Debats socio-científics al voltant dels processos d’extracció i emmagatzematge d’hidrocarburs , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 26 (2013): Desembre