Les concepcions de l’alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d’una Unitat Didàctica

Main Article Content

David Ferrer Sánchez
Roser Pintó Casulleras
La nutrició humana és un dels temes més essencials en l’Educació Secundària degut a la seva relació amb la salut humana. Des d’un punt de vista socioconstructivista, les concepcions alternatives de l’alumnat relacionades amb els fenòmens de la nutrició humana són molt importants perquè el procés d’ensenyament i aprenentatge s’ha de basar en la reconstrucció del coneixement a partir d’aquestes concepcions. Per aquest propòsit, s’ha dissenyat i implementat una Unitat Didàctica sobre la nutrició humana. En aquest treball, s’han analitzat i discutit en profunditat els resultats obtinguts abans, durant i després de la implementació al voltant de tres objectius principals: analitzar les connexions entre els processos
involucrat  en  la  nutrició  humana,  identificar  les  concepcions  alternatives  associades  a aquestes connexions i estudiar la evolució de les concepcions alternatives després de la implementació.
Paraules clau
Nutrició humana, educació secundària, concepcions alternatives, model integrat, evolució

Article Details

Com citar
Ferrer Sánchez, David; and Pintó Casulleras, Roser. “Les concepcions de l’alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d’una Unitat Didàctica”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 31, pp. 29-36, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/310940.

Articles més llegits del mateix autor/a