Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi Domènech Casal
Universitat Autònoma de Barcelona
L'alumnat sovint té una visió distorsionada de la ciència que n'exclou el seu caràcter cons-truccionista i creatiu en pro d'una visió mecanicista i cartesiana. Es presenta una activitat pràctica d'organització senzilla que permet situar l'alumnat en contexts i situacions que emulen la recerca científica real. S'analitzen les situacions que es produeixen a l'aula en aplicar l'activitat, juntament amb orientacions per aplicar metodologies semblants.
Article Details
Com citar
Domènech Casal, Jordi. “Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d’indagació a l’aula com a metàfora de la ciència”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 24, pp. 20-25, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263949.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Jordi Domenech Casal, Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM : claus metodològiques i reptes , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 33 (2017): Juny
- Iván Marchán Carvajal, Laia Palou, Pere Royo, Jordi Domenech Casal, Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 33 (2017): Juny
- Jordi Domenech Casal, Dieta, Justícia Global i Sostenibilitat. Transformant pràctiques cap a la Cultura del Desenvolupament i la Pau , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 35 (2018): Juny
- Jordi Domènech Casal, , GeaTours : una experiència geolòtica d'aprenentatge cooperatiu que promou la indagació i l'autoregulació dels aprenentatges , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 27 (2013): Març
- Jordi Domènech Casal, , Hacking the code : una aproximació indagadora a l'ensenyament del codi genètic, o seguint les passes de Nirenberg i Khorana , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 25 (2013): Juny