Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Jordi Domènech Casal
Universitat Autònoma de Barcelona
L'alumnat sovint té una visió distorsionada de la ciència que n'exclou el seu caràcter cons-truccionista i creatiu en pro d'una visió mecanicista i cartesiana. Es presenta una activitat pràctica d'organització senzilla que permet situar l'alumnat en contexts i situacions que emulen la recerca científica real. S'analitzen les situacions que es produeixen a l'aula en aplicar l'activitat, juntament amb orientacions per aplicar metodologies semblants.
Article Details
Cómo citar
Domènech Casal, Jordi. «Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d’indagació a l’aula com a metàfora de la ciència». Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, n.º 24, pp. 20-25, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263949.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Jordi Domenech Casal, Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM : claus metodològiques i reptes , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 33 (2017): Juny
- Iván Marchán Carvajal, Laia Palou, Pere Royo, Jordi Domenech Casal, Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 33 (2017): Juny
- Jordi Domenech Casal, Dieta, Justícia Global i Sostenibilitat. Transformant pràctiques cap a la Cultura del Desenvolupament i la Pau , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 35 (2018): Juny
- Jordi Domènech Casal, , GeaTours : una experiència geolòtica d'aprenentatge cooperatiu que promou la indagació i l'autoregulació dels aprenentatges , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 27 (2013): Març
- Jordi Domènech Casal, , Hacking the code : una aproximació indagadora a l'ensenyament del codi genètic, o seguint les passes de Nirenberg i Khorana , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 25 (2013): Juny