LA MOTIVACIÓ A LES CLASSES D'EDUCACIÓ FÍSICA
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Francisco Lagardera Otero
Professor Titular de Sociologia de l'Esport de l'INEF de Lleida
Quan parlem d'aprenentatge de la motricitat humana sembla que obviem tota intervenció didàctica, s'entén així perquè la motricitat fa referència no només a una potencialitat humana sinó a una de les seves característiques definitòries. Alguns prefereixen parlar de maduresa i desenvolupament motor i entendre per aprenentatge quan es refereixen a moviments sofisticats, poc naturals; en aquest sentit tindrien cabuda
les habilitats esportives, que no s'ajusten, almenys plenament, als moviments genuins durant el llarg aprenentatge filogenètic de l'espècie humana.
Paraules clau
Motivació intrínseca i afectivitat
Article Details
Com citar
Lagardera Otero, Francisco. “LA MOTIVACIÓ A LES CLASSES D’EDUCACIÓ FÍSICA”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 2, no. 16-17, pp. 105-8, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/382435.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Francisco Lagardera Otero, Desarrollo sostenible en el deporte, el turismo y la educación física , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 68 (2002)
- Francisco Lagardera Otero, CONCLUSIONS I PERSPECTIVES , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 16-17 (1989)
- Francisco Lagardera Otero, La lógica deportiva y las emociones. Sus implicaciones en la enseñanzaLa lógica deportiva y las emociones. Sus implicaciones en la enseñanzaLa lógica deportiva y las emociones. Sus implicaciones en la enseñanzaLa lógica deportiva y las emociones. Sus impl , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 56 (1999)
- Francisco Lagardera Otero, APROXIMACIÓ SOCIOCULTURAL A LES ACTIVITATS FÍSICO-ESPORTIVES AMB SUPORT MUSICAL , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 1 Núm. 11-12 (1988)
- Francisco Lagardera Otero, INTRODUCCIÓ , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 16-17 (1989)
- Francisco Lagardera Otero, CONTRIBUCIÓ DELS ESTUDIS PRAXIOLÒGICS A UNA TEORIA GENERAL DE LES ACTIVITATS FíSICO-ESPORTIVO-RECREATIVES , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 32 (1993)