LA MOTIVACIÓ A LES CLASSES D'EDUCACIÓ FÍSICA

Main Article Content

Francisco Lagardera Otero

Quan parlem d'aprenentatge de la motricitat humana sembla que obviem tota intervenció didàctica, s'entén així perquè la motricitat fa referència no només a una potencialitat humana sinó a una de les seves característiques definitòries. Alguns prefereixen parlar de maduresa i desenvolupament motor i entendre per aprenentatge quan es refereixen a moviments sofisticats, poc naturals; en aquest sentit tindrien cabuda
les habilitats esportives, que no s'ajusten, almenys plenament, als moviments genuins durant el llarg aprenentatge filogenètic de l'espècie humana.

Paraules clau
Motivació intrínseca i afectivitat

Article Details

Com citar
Lagardera Otero, Francisco. “LA MOTIVACIÓ A LES CLASSES D’EDUCACIÓ FÍSICA”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 2, no. 16-17, pp. 105-8, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/382435.