La moderación de redes : algunos aspectos a considerar
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carme Armengol Asparó
David Rodríguez Gómez
En la societat del coneixement en la que estem immersos, cada cop és més habitual l’aparició de nous entorns de treball i aprenentatge en xarxa. Des del Projecte Accelera, en el que s’emmarca aquest escrit, hem desenvolupat una comunitat d’aprenentatge en xarxa que permet, per una banda, compartir experiències i coneixements entre diversos agents educatius i, per una altra, analitzar els processos generats, amb la finalitat de concretar i validar un model de creació i gestió del coneixement a través de la xarxa. Un dels elements essencials del model de creació i gestió del coneixement en xarxa i objecte de reflexió del present article és el moderador, del que comentarem les seves habilitats, el rol que ha de desenvolupar en una xarxa de coneixement, els criteris de moderació i participació hauria de seguir, així com la formació necessària per el correcte desenvolupament de la seva funció moderadora.
Article Details
Com citar
Armengol Asparó, Carme; and Rodríguez Gómez, David. “La moderación de redes : algunos aspectos a considerar”. Educar, no. 37, pp. 85-100, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/58022.
Articles més llegits del mateix autor/a
- José Luís Muñoz Moreno, Lurdes Martínez Mínguez, Carme Armengol Asparó, Factores del currículum condicionantes de los resultados escolares , Educar: 2010: Núm.: 46 Educació i formació vial
- David Rodríguez Gómez, Modelos para la creación y gestión del conocimiento : una aproximación teórica , Educar: 2006: Núm.: 37 La gestió del coneixement. La gestión del conocimiento
- Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, María José García San Pedro, Las competencias del gestor del conocimiento en entornos formativos virtuales. Un modelo para su construcción participativa , Educar: 2006: Núm.: 37 La gestió del coneixement. La gestión del conocimiento
- Mercè Jariot Garcia, David Rodríguez Gómez, Un model de canvi d’actituds com a base del curs de formació inicial de professors de formació viària. Descripció i avaluació d’una experiència , Educar: 2007: Núm.: 39 Desenvolupament professional del professorat
- Marina Tomàs i Folch, Carme Armengol Asparó, Núria Borrell Felip, Diego Castro, M. Feixas, Reflexión del profesorado universitario sobre la propia formación, La.: Los seminarios CCUC , Educar: 2004: Núm.: 33 Formar i forma-se a la universitat. Formar y formarse en la universidad
- Carme Armengol Asparó, Recull bibliogràfic sobre qualitat educativa , Educar: 1999: Núm.: 24 A propòsit de "La qualitat en educació"
- Carme Armengol Asparó, La innovació i el canvi de cultura o canvi de cultura i innovació. Què va ser primer? , Educar: 2000: Núm.: 27 Los retos de las nuevas organizaciones educativas