La moderación de redes : algunos aspectos a considerar

Main Article Content

Carme Armengol Asparó
David Rodríguez Gómez
En la societat del coneixement en la que estem immersos, cada cop és més habitual l’aparició de nous entorns de treball i aprenentatge en xarxa. Des del Projecte Accelera, en el que s’emmarca aquest escrit, hem desenvolupat una comunitat d’aprenentatge en xarxa que permet, per una banda, compartir experiències i coneixements entre diversos agents educatius i, per una altra, analitzar els processos generats, amb la finalitat de concretar i validar un model de creació i gestió del coneixement a través de la xarxa. Un dels elements essencials del model de creació i gestió del coneixement en xarxa i objecte de reflexió del present article és el moderador, del que comentarem les seves habilitats, el rol que ha de desenvolupar en una xarxa de coneixement, els criteris de moderació i participació hauria de seguir, així com la formació necessària per el correcte desenvolupament de la seva funció moderadora.

Article Details

Com citar
Armengol Asparó, Carme; and Rodríguez Gómez, David. “La moderación de redes : algunos aspectos a considerar”. Educar, no. 37, pp. 85-100, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/58022.

Articles més llegits del mateix autor/a