Las competencias del gestor del conocimiento en entornos formativos virtuales. Un modelo para su construcción participativa
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joaquín Gairín Sallán
Carme Armengol Asparó
María José García San Pedro
El present article, emmarcat dins del Projecte Accelera, proposa un model d’àrees de competències que ha de tenir el gestor del coneixement en una plataforma de treball en xarxes virtuals. Concebem les àrees de competències des d’una perspectiva holística, on la persona, en aquest cas el gestor del coneixement, vinculada al seu entorn de forma activa i compromesa, es converteix en el centre de referència per a la seva definició. El model es caracteritza per ser contextualitzat i obert, capaç d’adaptar-se a les característiques d’una organització que pretengui definir les competències del gestor del coneixement de forma participativa.
Article Details
Com citar
Gairín Sallán, Joaquín et al. “Las competencias del gestor del conocimiento en entornos formativos virtuales. Un modelo para su construcción participativa”. Educar, no. 37, pp. 101-22, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/58023.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Joaquín Gairín Sallán, Estrategias organizativas en la atención a la diversidad , Educar: 1998: Núm.: 22-23 Comprendre la diversitat en educació
- José Luís Muñoz Moreno, Lurdes Martínez Mínguez, Carme Armengol Asparó, Factores del currículum condicionantes de los resultados escolares , Educar: 2010: Núm.: 46 Educació i formació vial
- Joaquín Gairín Sallán, Las comunidades virtuales de aprendizaje , Educar: 2006: Núm.: 37 La gestió del coneixement. La gestión del conocimiento
- Joaquín Gairín Sallán, David Rodríguez-Gómez, Cambio y mejora en las organizaciones educativas , Educar: 2011: Vol.: 47 Núm.: 1 Col·laborar per millorar en les organitzacions formatives
- Joaquín Gairín Sallán, Posibilidades y límites de los organigramas , Educar: 1984: Núm.: 6 Organización/Organització escolar
- Joaquín Gairín Sallán, Análisis de la interacción en comunidades virtuales , Educar: 2006: Núm.: 37 La gestió del coneixement. La gestión del conocimiento
- Joaquín Gairín Sallán, Preescritura , Educar: 1984: Núm.: 5 Educació/n pre-escolar
- Joaquín Gairín Sallán, Cambio de cultura y organizaciones que aprenden , Educar: 2000: Núm.: 27 Los retos de las nuevas organizaciones educativas
- Joaquín Gairín Sallán, El objeto de la organización escolar , Educar: 1988: Núm.: 14-15 Epistemiologia de l'educació
- Joaquín Gairín Sallán, Anna Díaz Vicario, Manuel Rosales Acín, Xavier Sentinella Soler, L’autoavaluació per a la millora de la seguretat integral en centres educatius , Educar: Vol. 50 Núm. 2 (2014): La seguretat com a factor clau a les organitzacions educatives