Las competencias del gestor del conocimiento en entornos formativos virtuales. Un modelo para su construcción participativa

Main Article Content

Joaquín Gairín Sallán
Carme Armengol Asparó
María José García San Pedro
El present article, emmarcat dins del Projecte Accelera, proposa un model d’àrees de competències que ha de tenir el gestor del coneixement en una plataforma de treball en xarxes virtuals. Concebem les àrees de competències des d’una perspectiva holística, on la persona, en aquest cas el gestor del coneixement, vinculada al seu entorn de forma activa i compromesa, es converteix en el centre de referència per a la seva definició. El model es caracteritza per ser contextualitzat i obert, capaç d’adaptar-se a les característiques d’una organització que pretengui definir les competències del gestor del coneixement de forma participativa.

Article Details

Com citar
Gairín Sallán, Joaquín et al. “Las competencias del gestor del conocimiento en entornos formativos virtuales. Un modelo para su construcción participativa”. Educar, no. 37, pp. 101-22, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/58023.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>