Coneixement científic i pedagogia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
En aquest treball s'explora la naturalesa del coneixement científic i els principals elements de diferenciació pel que fa al coneixement de les humanitats. Dins del coneixement científic s'apunten algunes peculiaritats epistemològiques de la ciència de la biologia. Per concloure, s'esbossen alguns problemes biològics que són, alhora, problemes filosòfics i, per tant, problemes pedagògics. Finalment, es proporciona un aparell bibliogràfic esquemàtic que possibiliti l'ampliació dels continguts exposats.
Article Details
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Miquel Amorós Hernández, Filosofia de la biología. D’una definición formal de ‘vida’ cap a una teoría general de la ‘vida’: simbiogènesi i educació , Temps d'Educació: Núm. 60 (2021)
- Miquel Amorós Hernández, Pobresa i marginalitat, entre el XV i el XIX , Temps d'Educació: 2010: Núm.: 38
- Miquel Amorós Hernández, Alex Egea Andrés, Ferran Sánchez Margalef, Jordi Garcia Farrero, El Posthumanisme, un repte educatiu alhora que pedagògic , Temps d'Educació: Núm. 61 (2021)