Formació per a llevadores i professionals de la salut per abordar la violència de gènere a l'embaràs
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
La violència de gènere (VG) és un problema de salut pública i una xacra social, que sovint és detectada gràcies al sistema sanitari. Tant els seus professionals com les principals agències i organismes de salut demanen formació específica per a la seva detecció i abordatge. L'article presenta el procés de disseny i validació d'un programa de Formació Contínua orientat a aquesta finalitat, que és un dels resultats d'una investigació-acció participativa. La validació del programa fou performativa, mitjançant metodologia de judici d’experts. Integra la perspectiva teòrica –àmbit acadèmic– i la pràctica –àmbit assistencial–, i té un enfocament interdisciplinar. Aspira a unir-se al conjunt de mitjans per a erradicar la VG de les nostres societats.
Article Details
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Ayuste González, Alfons Medina Cambron, Montserrat Payà Sánchez, M. Teresa Romañá Blay, El significat del projecte migratori: les dones parlen de la seva experiència , Temps d'Educació: 2009: Núm.: 37
- Anna Ayuste González, Montserrat Payà Sánchez, M. Teresa Romañá Blay, Eva Baltasar, De la societat d'origen a la societat d'acollida: una aproximació als processos migratoris de dones marroquines i dominicanes , Temps d'Educació: 2007: Núm.: 33
- Ana Ayuste, Mónica Gijón Casares, Montserrat Payà Sánchez, Laura Rubio i Serrano, Una lectura pedagògica de la intervenció professional amb dones en contextos de prostitució / Une lecture pédagogique de l’intervention professionnelle avec des femmes dans des contextes de prostitution : une relation basée sur la reconnaissance , Temps d'Educació: 2016: Núm.: 50
- Montserrat Payà Sánchez, Algunes lectures clàssiques de teoria de l’educació: una mirada particular en un context de crisi , Temps d'Educació: 2012: Núm.: 43
- Montserrat Payà Sánchez, La superació del gènere: educar per a l’equitat , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54