Acreditació i formació del professorat novell universitari: pros i contres
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Vicenç Benedito i Antolí
Trinidad Mentado
Aquest article analitza la manera d’accedir a la funció docent universitària a partir de l’estudi dels requeriments de diferents agències de qualitat, i presenta els obstacles amb què s’enfronten els joves aspirants a docents universitaris, els avantatges del nou model i algunes reflexions inspirades en l’anàlisi i en l’experiència personal de dos professors universitaris ______________________________________________ Cet article analyse la manière d’accéder à la fonction d’enseignant d’Université à partir de l’étude des conditions de différentes agences de qualité, et présente les obstacles auxquels s’affrontent les jeunes aspirants, les avantages du nouveau modèle ainsi que certaines réflexions inspirées de l’analyse et de l’expérience personnelle de deux professeurs d’Université
Paraules clau
acreditació, formació del professorat, professorat novell, agències de qualitat
Article Details
Com citar
Benedito i Antolí, Vicenç; and Mentado, Trinidad. “Acreditació i formació del professorat novell universitari: pros i contres”. Temps d’Educació, no. 39, pp. 207-20, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/245017.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Vicenç Benedito i Antolí, Organització i gestió de la universitat en el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior , Temps d'Educació: 2010: Núm.: 38
- Vicenç Benedito i Antolí, Desenvolupament professional del professor universitari , Temps d'Educació: 1992: Núm.: 7
- Vicenç Benedito i Antolí, Consideracions sobre el currículum en el Projecte de Reforma de l'Ensenyament , Temps d'Educació: 1989: Núm.: 1