Implementació a l’aula del projecte BOSC i sostenibilitat Curs de formació del professorat
Article Sidebar
Main Article Content
Lorena Mulero
Universitat Politècnica de Catalunya
Jordi Cunill
Universitat Politècnica de Catalunya
Dolors Grau
Universitat Politècnica de Catalunya
The work analyses the singularity of the training course for teachers "Classroom implementation of the Forest and Sustainability Project" (110 enrolled in the three editions). The teachers attending have a role of co-creation, co-implementation and co-assessment, which is key to the implementation of the project, which aims to raise awareness of the Sustainable Development Goals (SDGs), using the forest's ecosystem services as a guiding thread.
Article Details
How to Cite
Mulero, Lorena et al. “Implementació a l’aula del projecte BOSC i sostenibilitat: Curs de formació del professorat”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023, no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/426686.
Most read articles by the same author(s)
- Dolors Grau, Lorena Mulero, Imma Torra, Jordi Cunill, Difusió i priorització dels ODS en els joves: des de Primària a la Universitat , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 5 (2021): CIDUI 2021
- F. Xavier C. de las Heras, Eva Benzal, Anna Bonsfills, Pere Busquets, Antoni David Dorado, Xavier Gamisans, Roser Gorchs, Dolors Grau, Xavier Guimerà, Concepció Lao, Eloi Morral, Lledó Prades, Francesca Sala, Montserrat Solé, Imma Torra, Eina per a la captació de talent al grau d'enginyeria química (#TEQxC2) , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Imma Torra, Dolors Grau, Guillem Ledesma, SAVEnergy , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)