PROYECTO IMPACTO: PRÁCTICA REFLEXIVA E INDICADORES PARA EVALUAR UN MODELO INTEGRADOR DE MEJORA DE LA DOCENCIA Indicadores de incidencia entre el profesorado de los programas orientados al desarrollo y mejora de la calidad docente en la UPF
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Carme Hernández Escolano
Universidad Pompeu Fabra
Ingrid Sabaté Cervelló
Universidad Pompeu Fabra
Pau Solà Ysuar
Universidad Pompeu Fabra
The IMPACT project is a model for the analysis and evaluation of the actions aimed at developing teaching competence at UPF. Reflective practice is applied to data analysis, the guarantee of evidence of institutional quality in education (education, innovation, educational advice, best practice and multilingualism). The indicators provide data on effectiveness and efficiency, especially information on the impact of improving student learning, performance and satisfaction.
Keywords
Competence development of teachers, teaching improvement, educational quality, reflective practice, data analysis
Article Details
How to Cite
Hernández Escolano, Carme et al. “PROYECTO IMPACTO: PRÁCTICA REFLEXIVA E INDICADORES PARA EVALUAR UN MODELO INTEGRADOR DE MEJORA DE LA DOCENCIA: Indicadores de incidencia entre el profesorado de los programas orientados al desarrollo y mejora de la calidad docente en la UPF”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368712.
Most read articles by the same author(s)
- Mònica Figueras Maz, Carme Hernández Escolano, Edgar Iglesias Vidal, Manel Jiménez Morales, Ignasi Sagalés Borràs, PROJECTE GUIATGE: MILLORA EL TEU ENTORN CONSTRUINT XARXES PARTICIPATIVES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Vanessa Soria Ortega, Ingrid Sabaté Cervelló, ESTRATEGIAS FORMATIVAS MULTIFORMATO PARA INCENTIVAR EL USO DE LA PLATAFORMA VIRTUAL EN LA UPF , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Vanessa Soria Ortega, Ingrid Sabaté Cervelló, ESTRATEGIAS FORMATIVAS MULTIFORMATO PARA INCENTIVAR EL USO DE LA PLATAFORMA VIRTUAL EN LA UPF , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)
- Ingrid Sabaté Cervelló, Ana María Forestello, Davinia Hernández-Leo, José Manuel Jiménez Morales, Programa formatiu docent per incorporar innovació a l’assignatura , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 6 (2023): CIDUI23