PROYECTO IMPACTO: PRÁCTICA REFLEXIVA E INDICADORES PARA EVALUAR UN MODELO INTEGRADOR DE MEJORA DE LA DOCENCIA Indicadores de incidencia entre el profesorado de los programas orientados al desarrollo y mejora de la calidad docente en la UPF

Main Article Content

Carme Hernández Escolano
Ingrid Sabaté Cervelló
Pau Solà Ysuar

The IMPACT project is a model for the analysis and evaluation of the actions aimed at developing teaching competence at UPF. Reflective practice is applied to data analysis, the guarantee of evidence of institutional quality in education (education, innovation, educational advice, best practice and multilingualism). The indicators provide data on effectiveness and efficiency, especially information on the impact of improving student learning, performance and satisfaction.

Keywords
Competence development of teachers, teaching improvement, educational quality, reflective practice, data analysis

Article Details

How to Cite
Hernández Escolano, Carme et al. “PROYECTO IMPACTO: PRÁCTICA REFLEXIVA E INDICADORES PARA EVALUAR UN MODELO INTEGRADOR DE MEJORA DE LA DOCENCIA: Indicadores de incidencia entre el profesorado de los programas orientados al desarrollo y mejora de la calidad docente en la UPF”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368712.