L'avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Genina Calafell
Gregorio Jiménez
Hortènsia Duran
La proposta presenta una experiència de sostenibilització curricular d’una assignatura del màster de formació de professorat de secundària. Per tal d’assolir aquesta sostenibilització s’introdueix l’avaluació entre iguals a partir d’una rúbrica i de l’eina Taller de l’aula moodle. L’activitat esdevé una bona pràctica inspiradora i de reflexió per als futurs mestres entorn a la importància de l’avaluació formativa en els aprenentatges del seu futur alumnat.
Article Details
Com citar
Calafell, Genina et al. “L’avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria: una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417399.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Genina Calafell, Gregorio Jimenez, La introducció dels Objectius per al Desenvolupament Sostenible en l’alfabetització digital dels futurs mestres d’Educació Infantil , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021