L'avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC

Main Article Content

Genina Calafell
Gregorio Jiménez
Hortènsia Duran

La proposta presenta una experiència de sostenibilització curricular d’una assignatura del màster de formació de professorat de secundària. Per tal d’assolir aquesta sostenibilització s’introdueix l’avaluació entre iguals a partir d’una rúbrica i de l’eina Taller de l’aula moodle. L’activitat esdevé una bona pràctica inspiradora i de reflexió per als futurs mestres entorn a la importància de l’avaluació formativa en els aprenentatges del seu futur alumnat.


 

Article Details

Com citar
Calafell, Genina et al. “L’avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria: una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417399.