L'avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Genina Calafell
Gregorio Jiménez
Hortènsia Duran
The proposal presents an experience of curricular sustainability of a subject of the master's degree in secondary school teacher training. In order to achieve this sustainability, peer assessment is introduced based on a rubric and the Moodle Classroom Workshop tool. The activity becomes a good inspiring and reflective practice for future teachers regarding the importance of formative assessment in the learning of their future students
Article Details
How to Cite
Calafell, Genina et al. “L’avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria: una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417399.
Rights
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Most read articles by the same author(s)
- Genina Calafell, Gregorio Jimenez, La introducció dels Objectius per al Desenvolupament Sostenible en l’alfabetització digital dels futurs mestres d’Educació Infantil , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 5 (2021): CIDUI 2021