Una experiencia escolar sobre la enseñanza y el aprendizaje de la simetría en la formación de futuros maestros
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carla Rosell Charles
Yuly Vanegas
Universitat de Lleida
Assumpta Estrada Roca
Universitat de Lleida
Joaquín Giménez
Universitat de Barcelona
En la formació de mestres és necessari comptar amb experiències que mostrin la manera com els nens construeixen diferents nocions. Es descriu el disseny i implementació d'una proposta que explora la comprensió de la simetria de nens de 5-6 anys. Es considera l'enfocament de les trajectòries d'aprenentatge. S'observa que la proposta indica un camí per a treballar la simetria en les edats inicials i que a partir d'ella poden estructurar-se tasques professionals per a la formació docent.
Article Details
Com citar
Rosell Charles, Carla et al. “Una experiencia escolar sobre la enseñanza y el aprendizaje de la simetría en la formación de futuros maestros”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417179.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Eduard Vaquero Tió, M.Àngels Balsells Bailón, Neus Cortada Cortijo,, Assumpta Estrada Roca, Alicia Borrego Tarragó, Aules híbrides: Projecte d’innovació educativa per a la construcció participativa d’un model d’educació híbrida a la Universitat de Lleida , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Yuly Vanegas, Joaquin Giménez, CREATIVIDAD MATEMÁTICA EN LA FORMACIÓN DE FUTUROS MAESTROS DE PRIMARIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Yuly Vanegas, Montserrat Prat, Joaquín Giménez, Diseño de tareas profesionales en la formación de maestras de Educación Infantil , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023