Una experiencia escolar sobre la enseñanza y el aprendizaje de la simetría en la formación de futuros maestros

Main Article Content

Carla Rosell Charles
Yuly Vanegas
Assumpta Estrada Roca
Joaquín Giménez

En la formació de mestres és necessari comptar amb experiències que mostrin la manera com els nens construeixen diferents nocions. Es descriu el disseny i implementació d'una proposta que explora la comprensió de la simetria de nens de 5-6 anys. Es considera l'enfocament de les trajectòries d'aprenentatge. S'observa que la proposta indica un camí per a treballar la simetria en les edats inicials i que a partir d'ella poden estructurar-se tasques professionals per a la formació docent.

Article Details

Com citar
Rosell Charles, Carla et al. “Una experiencia escolar sobre la enseñanza y el aprendizaje de la simetría en la formación de futuros maestros”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417179.