L'experiència formativa dels alumnes al Campus Andalús Virtual (CAV)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
A partir de l'estudi «Usos de l'e-learning a les universitats andaluses: estat de la situació i anàlisi de bones pràctiques», l'article que presentem a continuació tenia per objectiu principal conèixer quines són les percepcions que els alumnes que hi van participar tenien respecte a diferents variables, com ara la seva satisfacció de la formació en línia, quines eren les seves expectatives abans i després de l'experiència o quins elements consideraven que havien estat més adequats o inadequats en el desenvolupament de l'experiència del CAV. Amb la investigació feta, algunes de les conclusions a què hem pogut arribar són que l'experiència posava de manifest la possibilitat que plantegen aquesta mena d'accions per a afavorir la mobilitat virtual dels estudiants, que l'existència de diferents plataformes no ha estat un problema assenyalat per la gran majoria dels alumnes, que l'èxit de l'experiència va ser degut a la implicació del professorat i que l'actitud amb què els estudiants van començar va condicionar els resultats assolits i les percepcions respecte a les dinàmiques emprades pels professors.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Julio Cabero Almenara, Mª del Carmen Llorente Cejudo, Juan Antonio Morales Lozano, Aportacions a l’aprenentatge virtual des d’un estudi de bones pràctiques a les universitats andaluses , RUSC, Universities & Knowledge Society: 2013: Vol.: 10 Núm.: 1
- Julio Cabero Almenara, Bases pedagógicas del e-learning , RUSC, Universities & Knowledge Society: 2006: Vol.: 3 Núm.: 1
- Verónica Marín Díaz, Julio Cabero Almenara, Percepcions dels estudiants universitaris llatinoamericans sobre les xarxes socials i el treball en grup , RUSC, Universities & Knowledge Society: 2013: Vol.: 10 Núm.: 2
- María del Carmen Llorente Cejudo, Usos del e-learning en las universidades andaluzas: estado de la situación y análisis de buenas prácticas, de Julio Cabero Almenara (dir.) (2010) , RUSC, Universities & Knowledge Society: 2011: Vol. 8, Núm.: 1
- Julio Cabero Almenara, Eloy López Meneses, Cristóbal Ballesteros Regaña, Experiències universitàries innovadores amb blogs per a la millora de la praxi educativa en el context europeu , RUSC, Universities & Knowledge Society: 2009: Vol.: 6 Núm.: 2