L'experiència formativa dels alumnes al Campus Andalús Virtual (CAV)

Main Article Content

Julio Cabero Almenara
María del Carmen Llorente Cejudo

A partir de l'estudi «Usos de l'e-learning a les universitats andaluses: estat de la situació i anàlisi de bones pràctiques», l'article que presentem a continuació tenia per objectiu principal conèixer quines són les percepcions que els alumnes que hi van participar tenien respecte a diferents variables, com ara la seva satisfacció de la formació en línia, quines eren les seves expectatives abans i després de l'experiència o quins elements consideraven que havien estat més adequats o inadequats en el desenvolupament de l'experiència del CAV. Amb la investigació feta, algunes de les conclusions a què hem pogut arribar són que l'experiència posava de manifest la possibilitat que plantegen aquesta mena d'accions per a afavorir la mobilitat virtual dels estudiants, que l'existència de diferents plataformes no ha estat un problema assenyalat per la gran majoria dels alumnes, que l'èxit de l'experiència va ser degut a la implicació del professorat i que l'actitud amb què els estudiants van començar va condicionar els resultats assolits i les percepcions respecte a les dinàmiques emprades pels professors.

Article Details

Com citar
Cabero Almenara, Julio; and Llorente Cejudo, María del Carmen. “L’experiència formativa dels alumnes al Campus Andalús Virtual (CAV)”. RUSC, Universities & Knowledge Society, vol.VOL 7, no. 2, https://raco.cat/index.php/RUSC/article/view/225713.