Crèdits i informació

Universitat de Barcelona

Deconstrucció i reflexió (auto)biogràfica des d’una experiència docent a l’assignatura de Rol i identitat del Treball Social

Toni Sangrà Boladeres, Jose Antonio López Rodríguez, Sílvia Iannitelli, Rosa María Alemany Monleón

1-14

La competència comunicativa en matèries de finances i assegurances: les infografies

Anna Castañer, M. Mercè Claramunt Bielsa, F. Javier Martínez de Albéniz

15-21

Competències digitals en el procés formatiu de futurs professionals de l'educació

Alcalá del Olmo Fernández María José, María Jesús Santos Villalba, Juan José Leiva Olivencia

22-31

Quina és l'elecció dels nostres estudiants de cara al seu futur pròxim, en funció de l'orientació rebuda?

Ana B. Bernardo Gutiérrez, Celia Galve González, Antonio Cervero Fernández, Ellián Tuero Herrero, Isabel Ayala Galavis

32-41

Tipologies d'estudiants de Fisioteràpia segons l'ús que fan del campus virtual

Mª Pilar Álvarez Vázquez, Ana Álvarez-Méndez, Carmen Bravo-Llatas, Jesús Cristóbal Barrios, Mª Teresa Angulo Carrere

74-81

El treball col·laboratiu online com eina didàctica en espais d'ensenyament superior (EEES). Percepcions dels estudiants dels graus en educació infantil i primària

Almudena Cotán Fernández, Vanesa Martínez Valderrey, Irene García Lázaro, Manuel Gil-Mediavilla, José Alberto Gallardo López

82-94

Continguts i límits de la coordinació docent horitzontal entre el professorat de primer curs del Grau en Dret

Max Turull i Rubinat, Enoch , 1958- Albertí Rovira, Aitor Díaz Anabitarte, Rosa María García Sanz, Antonio Giménez Merino, Markus González Beilfuss, Ujala Joshi Jubert, Chantal Moll de Alba Lacuve, Patricia Panero Oria

125-135