Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 12 (2020)
Crèdits i informació
Universitat de Barcelona
PDF
Deconstrucció i reflexió (auto)biogràfica des d’una experiència docent a l’assignatura de Rol i identitat del Treball Social
Toni Sangrà Boladeres, Jose Antonio López Rodríguez, Sílvia Iannitelli, Rosa María Alemany Monleón
1-14
PDF
La competència comunicativa en matèries de finances i assegurances: les infografies
Anna Castañer, M. Mercè Claramunt Bielsa, F. Javier Martínez de Albéniz
15-21
PDF (Castellano)
Competències digitals en el procés formatiu de futurs professionals de l'educació
Alcalá del Olmo Fernández María José, María Jesús Santos Villalba, Juan José Leiva Olivencia
22-31
PDF (Castellano)
Quina és l'elecció dels nostres estudiants de cara al seu futur pròxim, en funció de l'orientació rebuda?
Ana B. Bernardo Gutiérrez, Celia Galve González, Antonio Cervero Fernández, Ellián Tuero Herrero, Isabel Ayala Galavis
32-41
PDF (Castellano)
La retroalimentació per a la millora de l'aprenentatge: una experiència en la formació inicial dels professors
Carlos Ferreira
42-53
PDF (Castellano)
Adequant l'aprenentatge als requeriments de l'empresa: una activitat d'aprenentatge basat en projectes
Alba Manresa, Dolors Gil-Doménech, Jasmina Berbegal Mirabent
54-61
PDF (Castellano)
Aplicació de les metodologies àgils al procés d'ensenyament-aprenentatge universitari
Sonia Martín Gómez
62-73
PDF (Castellano)
Tipologies d'estudiants de Fisioteràpia segons l'ús que fan del campus virtual
Mª Pilar Álvarez Vázquez, Ana Álvarez-Méndez, Carmen Bravo-Llatas, Jesús Cristóbal Barrios, Mª Teresa Angulo Carrere
74-81
PDF (Castellano)
El treball col·laboratiu online com eina didàctica en espais d'ensenyament superior (EEES). Percepcions dels estudiants dels graus en educació infantil i primària
Almudena Cotán Fernández, Vanesa Martínez Valderrey, Irene García Lázaro, Manuel Gil-Mediavilla, José Alberto Gallardo López
82-94
PDF (Castellano)
Implicacions dels coneixements de matemàtiques en els estudiants de nou accés a graus universitaris d’economia i empresa
Ricard Esparza Masana, Ma. Dolores Márquez Cebrián
95-117
PDF
Co-docència a la universitat des d'una ontologia de l'esdevenir
Judit Onsès Segarra, Anna Forés i Miravalles
118-124
PDF (Castellano)
Continguts i límits de la coordinació docent horitzontal entre el professorat de primer curs del Grau en Dret
Max Turull i Rubinat, Enoch , 1958- Albertí Rovira, Aitor Díaz Anabitarte, Rosa María García Sanz, Antonio Giménez Merino, Markus González Beilfuss, Ujala Joshi Jubert, Chantal Moll de Alba Lacuve, Patricia Panero Oria
125-135
PDF (Castellano)