Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 7 (2015)
RETROALIMENTACIÓ DOCÈNCIA-ASSISTÈNCIA-DOCÈNCIA. ESTUDI SOBRE BURNOUT EN INFERMERES DE SALUT MENTAL COM A ESTRATÈGIA D'INNOVACIÓ I QUALITAT DOCENT
Mª Pilar Sabater Mateu, Eva Mª Garrido Aguilar, Montserrat Puig Llobet, Mª Carmen Vilchez Estevez, Antonio Moreno Jiménez, Jordi Coletas Juanico
1-14
PDF (Castellano)
TED-ED: UNA EINA ONLINE PER FOMENTAR L'AUTOAPRENENTATGE
Alfonso Díez Minguela, Dolores Añón Higón
15-19
PDF (Castellano)
TFC: LA TUTORIA DE FINAL DE CARRERA
Claudi Mans Teixidó
20-28
PDF
PASSAT I PRESENT: INNOVACIÓ DOCENT I LES CRISIS FINANCERES A ESPANYA 1850-2014
Alfonso Díez Minguela, Joaquim Cuevas Casaña, Mª Ángeles Pons Brias
29-34
PDF (Castellano)
MATESQUIZZES: UN ESPAI OBERT PER A LA CREACIÓ I COMPARTICIÓ DE QÜESTIONARIS ADAPTATIUS PER A L’APRENENTATGE DE MATEMÀTIQUES PREUNIVERSITÀRIES
Marc Guinjoan Francisco, Joana Vilallonga Pons, Teresa Sancho Vinuesa
35-45
PDF
UNA EXPERIÈCIA BASADA A APRENDRE DE MANERA AUTÒNOMA DINS DEL CONTEXT UNIVERSITARI. APRENENT SOCIOLOGIA AMB ESTUDIANTS DEL GRAU DE CONSERVACIÓ I RESTAURACIÓ DE BÉNS CULTURALS
Fernando Herraiz García
46-56
PDF (Castellano)
PORTAFOLIS ELECTRÒNIC I ACTITUDS CAP A LES TIC DE L'ALUMNAT EN L'ASSIGNATURA DE PRÀCTIQUES EXTERNES
Maria José Rubio Hurtado, Ruth Vilà Baños, Assumpta Aneas Álvarez
57-70
PDF (Castellano)
AVALUACIÓ D'UNA EXPERIÈNCIA D'APRENENTATGE BASAT EN PROBLEMES (ABP) EN ESTUDIANTS UNIVERSITARIS
Esther López-Zafra, Noelia Rodríguez Espartal, Lourdes Contreras Martínez, José María Augusto Landa
71-80
PDF (Castellano)
CONSTRUINT TASQUES AUTÈNTIQUES PER AL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS A L'EDUCACIÓ SUPERIOR: L'ÚS DEL ROLE-PLAY DE PEDAGOGIA
Itziar Rekalde Rodríguez, Virginia Pérez-Sostoa Gaztelu-Urrutia
81-96
PDF (Castellano)
INVESTIGACIÓ-ACCIÓ I APRENENTATGE BASAT EN PROJECTES EN ELS ENSENYAMENTS DE POSTGRAU EN ARTS ESCÈNIQUES
José Ignacio Lorente Bilbao
97-115
PDF (Castellano)