Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 5 (2013)
Ridu informació
RIDU
PDF
Feedback i oportunitats de millora: una avaluació orientada a l’aprenentatge actiu
Manuela Alcañiz Zanón, Carme Riera Prunera, Miguel Santolino Prieto
1-8
PDF
Dels continguts a les competències: disseny integral d'una assignatura de nova creació del grau d'Història
Marta Sancho Planas, Teresa Vinyoles, Blanca Garí, Rosa Lluch
9-19
PDF
Mitjançant els nostres ulls. L'observació de la dinàmica de l'aula universitària i del treball en equip com a instrument de formació de l'alumnat i estratègia per a la pràctica reflexiva del professorat
Itziar Rekalde Rodríguez, Virginia Pérez-Sostoa Gaztelu-Urrutia
20-32
PDF (Castellano)
La utilitat de les activitats d'avaluació en cursos en línia. Una anàlisi objectiu a partir de la Teoria de la Informació
Ana Salomé García Muñiz, María Vicente Cuervo
33-41
PDF (Castellano)
Una experiència de formació en competències emocionals del professorat universitari
Carlos Hue García
42-61
PDF (Castellano)
Projectes en el núvol
Pau Micó Tormos
62-69
PDF (Castellano)
G-PAC. Guies d'estudi per a l'activitat docent
Antoni Meseguer Artola, Marc Badia Miró, Raquel Ferreras i Garcia, Maria Pujol Jover
70-97
PDF
Aproximació a la competència digital. El rol docent en el treball amb TIC
Lucía Amorós Poveda
98-109
PDF (Castellano)
Els grups GEI com un experiència docent orientada a estudiants repetidors: el cas de Matemàtiques I en Economia
Mercè Boncompte Pons, Anna Castañer Garriga, Jesús Marín Solano, Jorge Navas Ródenes, Marina Núñez Oliva
110-118
PDF