Els grups GEI com un experiència docent orientada a estudiants repetidors: el cas de Matemàtiques I en Economia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mercè Boncompte Pons
Universitat de Barcelona
Anna Castañer Garriga
Universitat de Barcelona
Jesús Marín Solano
Universitat de Barcelona
Jorge Navas Ródenes
Universitat de Barcelona
Marina Núñez Oliva
Universitat de Barcelona
En aquest treball estudiem les millores introduïdes en els Grups d’Estudi d’Intensificació (grups GEI) durant el curs acadèmic 2012-2013. La introducció d’aquests grups ha estat una aposta de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el seguiment de les assignatures que repeteix, tenint en compte el perfil d’aquest alumnat i oferir-li una via atractiva que li faciliti el seguiment i superació de la matèria i la seva compaginació amb les altres assignatures de primera matrícula. Després d’un primer any d’implantació en el curs acadèmic 2011-2012, es va redefinir el disseny d’aquests grups amb l’objectiu de corregir les ineficiències observades. Estudiem així, per l’assignatura de Matemàtiques I del grau d’Economia, com aquests canvis han incidit en el seguiment i rendiment comparant els resultats amb els obtinguts durant el passat curs acadèmic.
Paraules clau
Grups GEI, Semipresencialitat, Alumnes repetidors, Matemàtiques I (ECO)
Article Details
Com citar
Boncompte Pons, Mercè et al. “Els grups GEI com un experiència docent orientada a estudiants repetidors: el cas de Matemàtiques I en Economia”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 5, pp. 110-8, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/262212.
Drets
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista accepta les condicions següents:
- L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
- Els textos es difondran amb la llicència de reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons, la qual permet compartir, distribuir, reproduir i la comunicació pública, sempre que se’n reconegui l’autoria i la revista.
Biografies de l'autor/a