Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Language Value
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 5 (2013)
VERSIÓ ÍNTEGRA
Whole Issue
lvalue -
PDF (English)
Editorial
From the editors
Miguel F. Ruiz-Garrido, Mari Carmen Campoy-Cubillo
i-iv
PDF (English)
Articles
Construcció de ponts entre diversos nivells d'educació: Propostes metodològiques per AICLE a la Universitat
Jesús Ángel González, Javier Barbero Andrés
1-23
PDF (English)
(In)compatibilitat de cursos d'AICLE i AFE en la Universitat
Joseba M. González Ardeo
24-47
PDF (English)
Experiència holística en l’aprenentatge integrat d’anglès i contingut especialitzat en graus d’enginyeria
Irina Argüelles Álvarez
48-75
PDF (English)
Teacher Target: Un model per formar professors d’AICLE i AFE en entorns politècnics
Carmen Sancho Guinda
76-106
PDF (English)
AICLE en farmàcia: cas de col•laboració entre professors de contingut i de llengua
Monika Woźniak
107-128
PDF (English)
‘Does everybody understand?’ Preguntes dels professors en disciplines en classes universitàries mediades en anglès: Estudi exploratori
Emma Dafouz Milne, Davinia Sánchez García
129-151
PDF (English)
Resenyes de Llibres i Multimèdia
Christa van der Walt. Multilingual Higher Education. Beyond English Medium Orientations
Ana Bocanegra-Valle
152-155
PDF (English)
Immaculada Fortanet-Gómez. CLIL in Higher Education. Towards a Multilingual Language Policy
Simone Smala
156-160
PDF (English)
Managing the translation workflow with a Computer Assisted Translation Tool: SDL Trados 2011
Laura Ramírez Polo
161-174
PDF (English)