Construcció de ponts entre diversos nivells d'educació: Propostes metodològiques per AICLE a la Universitat

Main Article Content

Jesús Ángel González
Javier Barbero Andrés
Aquest article descriu un projecte d’investigació dut a terme en la Universitat de Cantàbria. Sent conscients de la manca de comunicació entre distints nivells educatius a Espanya, els coautors han dut a terme un projecte d’investigació qualitativa (una sèrie de “long interviews” segons el model de McCracken) amb professors d’AICLE en Ensenyament Primari i Secundari, per a tractar d’identificar les directrius metodològiques bàsiques que s’han de tindre en compte en les classes d’AICLE. Aquestes directrius han sigut resumides en un Decàleg de metodologia AICLE per al nivell terciari.
Paraules clau
AICLE, Universitat, Metodologia, Directrius, Bastides d’aprenentatge, Enfocament centrat en l’estudiant

Article Details

Com citar
González, Jesús Ángel; and Barbero Andrés, Javier. “Construcció de ponts entre diversos nivells d’educació: Propostes metodològiques per AICLE a la Universitat”. Language Value, vol.VOL 5, pp. 1-23, https://raco.cat/index.php/LanguageValue/article/view/302105.
Biografies de l'autor/a

Jesús Ángel González

JESÚS ÁNGEL GONZÁLEZ is Professor of English and Language Policy Advisor at the University of Cantabria, Santander, Spain. He has published La narrativa popular de Dashiell Hammett: Pulps, Cine y Cómics (Valencia University Press, 2002), co-edited The Invention of Illusions: International Perspectives on Paul Auster (Cambridge Scholars, 2011) and written a number of articles on Applied Linguistics (in particular on the CEF and the European Language Portfolio) and American Literature.

Javier Barbero Andrés

JAVIER BARBERO ANDRÉS has a Degree in English Philology and a Degree in Spanish Philology together with his PhD Thesis in English Philology. His research interests center on the areas of Applied Linguistics, EFL Teaching, ESP, and CLIL. Nowadays he works both for the Regional Education Authority of Cantabria and the University of Cantabria.