Construcció de ponts entre diversos nivells d'educació: Propostes metodològiques per AICLE a la Universitat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jesús Ángel González
Javier Barbero Andrés
Aquest article descriu un projecte d’investigació dut a terme en la Universitat de Cantàbria. Sent conscients de la manca de comunicació entre distints nivells educatius a Espanya, els coautors han dut a terme un projecte d’investigació qualitativa (una sèrie de “long interviews” segons el model de McCracken) amb professors d’AICLE en Ensenyament Primari i Secundari, per a tractar d’identificar les directrius metodològiques bàsiques que s’han de tindre en compte en les classes d’AICLE. Aquestes directrius han sigut resumides en un Decàleg de metodologia AICLE per al nivell terciari.
Paraules clau
AICLE, Universitat, Metodologia, Directrius, Bastides d’aprenentatge, Enfocament centrat en l’estudiant
Article Details
Com citar
González, Jesús Ángel; and Barbero Andrés, Javier. “Construcció de ponts entre diversos nivells d’educació: Propostes metodològiques per AICLE a la Universitat”. Language Value, vol.VOL 5, pp. 1-23, https://raco.cat/index.php/LanguageValue/article/view/302105.
Biografies de l'autor/a