AICLE en farmàcia: cas de col•laboració entre professors de contingut i de llengua

Main Article Content

Monika Woźniak
Aquest treball documenta un treball col·laboratiu entre els professors de contingut i d’anglés per a AICLE en una universitat espanyola. Se centra en les perspectives i preocupacions de deu professors de Farmàcia que integren crèdits en anglés en les seues assignatures que es van reflectir en un debat en grup i qüestionaris individuals. L’estudi revela que els professors estan motivats, tenen opinions positives sobre el projecte i la col·laboració. Tot i tenir certa experiència en AICLE, continuen necessitant suport i les principals dificultats estan relacionades amb la vessant lingüística de l’AICLE i la seua avaluació. A causa de les diferències en objectius de cada assignatura, la futura col·laboració amb el professor de llengua ha de centrar-se en atendre les necessitats i preocupacions específiques de cada professor i les seues activitats. També es necessita més col·laboració entre el professorat de les matèries de contingut per a definir els objectius i resultats de les activitats en anglés i la seua seqüència durant el pla d’estudis per a oferir un grau AICLE equilibrat.
Paraules clau
AICLE, Farmàcia, col•laboració de professors, formació docent, opinions de professors, universitat

Article Details

Com citar
Woźniak, Monika. “AICLE en farmàcia: cas de col•laboració entre professors de contingut i de llengua”. Language Value, vol.VOL 5, pp. 107-28, https://raco.cat/index.php/LanguageValue/article/view/302109.
Biografia de l'autor/a

Monika Woźniak, Institute of Modern Languages Universidad San Jorge Campus Universitario Villanueva de Gállego Autov. A-23 Zaragoza - Huesca, Km. 299 50830 Villanueva de Gállego - Zaragoza

Monika Woźniak is a lecturer in the Institute of Modern Languages at San Jorge University, Spain. She holds a European Doctorate in English Philology from the University of Jaén. Her current research interests focus on CLIL and ESP in Health Sciences as well as plurilingual and intercultural competence.