El cambio climático y el agua : lo que piensan los universitarios
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Gracia Fernández Ferrer
Francisco González García
José Luis Molina González
This work shows the knowledge schemes of university students on the Climate Change and its relation to water. It aims to obtain elements of reflection for teachers, which allows improving their future activities. In an overall view, an exiguous critical thinking is strongly detected, together with a superficial knowledge of the problematic study object.
Article Details
How to Cite
Fernández Ferrer, Gracia et al. “El cambio climático y el agua : lo que piensan los universitarios”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 29, no. 3, pp. 427-38, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/247901.
Most read articles by the same author(s)
- María Rut Jiménez Liso, Esteban de Manuel Torres, Francisco González García, Francisco Salinas López, La utilización del concepto de pH en la publicidad y su relación con las ideas que manejan los alumnos: aplicaciones en el aula , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2000: Vol.: 18 Núm.: 3
- Francisco Javier Perales Palacios, José Manuel Cabo Hernández, Jose Miguel Vilchez González, Manuel Fernández González, Francisco González García, Pilar Jiménez Tejada, Reform of initial science teacher training: design proposal for a competency-based curriculum , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2014: Vol.: 32 Núm.: 1
- Francisco Javier Pérez Cáceres, José Miguel Vílchez González, Francisco González García, La colaboración científicos-profesores-estudiantes (STSPs) para mejorar la alfabetización científica. Los contenidos procedimentales y actitudinales en las leyes educativas en España , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: No. Extra (2017)