Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 35 Núm. 2 (2017)
Editorial
Els revisors, actors fonamentals en el procés editorial
5-6
PDF (Castellano)
Investigacions Didàctiques
Introducció a un mètode per a la conducció i anàlisi de diàlegs didàctics basat en l'avaluació de models mentals
Joan Aliberas, Rufina Gutiérrez, Mercè Izquierdo
7-28
PDF (Castellano)
Modelització, argumentació i transferència de coneixement sobre el sistema immunològic a partir d'una controvèrsia sobre vacunació en futurs docents
Gurutze Maguregi González, Araitz Uskola Ibarluzea, Begoña Burgoa Etxaburu
29-50
PDF (Castellano)
El que no diuen els llibres espanyols de text d'educació secundària obligatòria sobre la massa, el volum i la densitat
Rafael Palacios-Díaz, Ana María Criado
51-70
PDF (Castellano)
L'ensenyament de continguts científics a través d'un model «Flipped»: Proposta d'instrucció per a estudiants del Grau d'Educació Primària
David González-Gómez, Jin Su Jeong, Florentina Cañada-Cañada, Alejandrina Gallego Picó
71-87
PDF (Castellano)
Un esquema de transformació lineal: construcció d'objectes abstractes a partir de la interiorització d'accions concretes
Doris Evila González Rojas, Solange Roa Fuentes
89-107
PDF (Castellano)
Estratègies didàctiques innovadores en l'ensenyament de les ciències. Estudi de cas: els mestres del Patronat d'Educació Rural de València (1958-1985)
Ignacio García Ferrandis, Amparo Vilches Peña, Xavier García Ferrandis
109-126
PDF (Castellano)
Models mentals dels estudiants de secundària sobre el sòl
Adriana Fernández, Vanessa Sesto, Isabel García-Rodeja
127-145
PDF (Castellano)
La història de la química en el currículum d'ESO i de batxillerat (LOE). Una revisió interdisciplinària per a la recerca didàctica
Luis Moreno Martínez, M. Araceli Calvo Pascual
147-160
PDF (Castellano)
Simulacions computacionals en l'ensenyament de la física: una revisió crítica dels últims anys
Juan Velasco, Laura Buteler
161-178
PDF (Castellano)
Habilitats de visualització d'estudiants amb talent matemàtic: comparativa entre els test psicométrics i les habilitats de visualització manifestades en tasques geomètriques
Rafael Ramírez Uclés, Pablo Flores Martínez
179-196
PDF (Castellano)