La història de la química en el currículum d'ESO i de batxillerat (LOE). Una revisió interdisciplinària per a la recerca didàctica

Main Article Content

Luis Moreno Martínez
M. Araceli Calvo Pascual
Actualment la història de la ciència és considerada una potent eina en l'ensenyament de les ciències, al mateix temps que l'ensenyament s'ha revelat com un àrea d'interès per als estudis històrics i socials sobre ciència. A fi de potenciar la sinergia didàctica-història en l'ensenyament de les ciències, especialment de la química, el present treball fa una revisió doblement interdisciplinària del currículum d'ESO i batxillerat com a primer estadi en la recerca educativa, atenent a matèries científic-tecnològiques i humanístic-socials i incorporant enfocaments procedents de la història de la ciència.
Paraules clau
història de la química, educació química, currículum escolar, educació secundària

Article Details

Com citar
Moreno Martínez, Luis; and Calvo Pascual, M. Araceli. “La història de la química en el currículum d’ESO i de batxillerat (LOE). Una revisió interdisciplinària per a la recerca didàctica”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 35, no. 2, pp. 147-60, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/324227.
Biografies de l'autor/a

Luis Moreno Martínez, Departamento de Didácticas Específicas Facultad de Formación de Profesorado y Educación Universidad Autónoma de Madrid

Investigador predoctoral

M. Araceli Calvo Pascual, Departamento de Didácticas Específicas Facultad de Formación de Profesorado y Educación Universidad Autónoma de Madrid

Personal docente e investigador