Factores de buenas prácticas educativas con apoyo de las TIC. Análisis de su presencia en tres centros educativos

Main Article Content

Roberto Canales R.
Pere Marquès Graells
La recerca se situa en una perspectiva metodològica interpretativa, el disseny utilitzat és de tipus estudi de casos, a partir del que l’enfocament de la recollida i l’anàlisi de dades s’ha definit com a mixta, de caracter quasi etnogràfic. Les conclusions principals assenyalen que, contextualment, els tres centres educatius responen a criteris establerts a la mostra de l’estudi, tenen equips directius compromesos, disposen de dotacions tecnològiques altes i els seus claustres estan motivats per utilitzar les TIC i integrar-les. Basant-nos en la revisió bibliogràfica i la constucció del marc teòric, es va obtenir la llista de quinze factors que propicien el desenvolupament de les bones pràctiques didàctiques amb el suport de les TIC, que van ser validats per docents especialistes experts i avaluats als centres educatius.

Article Details

Com citar
Canales R., Roberto; and Marquès Graells, Pere. “Factores de buenas prácticas educativas con apoyo de las TIC. Análisis de su presencia en tres centros educativos”. Educar, no. 39, pp. 115-33, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/76748.