Factores de buenas prácticas educativas con apoyo de las TIC. Análisis de su presencia en tres centros educativos
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Roberto Canales R.
Pere Marquès Graells
La recerca se situa en una perspectiva metodològica interpretativa, el disseny utilitzat és de tipus estudi de casos, a partir del que l’enfocament de la recollida i l’anàlisi de dades s’ha definit com a mixta, de caracter quasi etnogràfic. Les conclusions principals assenyalen que, contextualment, els tres centres educatius responen a criteris establerts a la mostra de l’estudi, tenen equips directius compromesos, disposen de dotacions tecnològiques altes i els seus claustres estan motivats per utilitzar les TIC i integrar-les. Basant-nos en la revisió bibliogràfica i la constucció del marc teòric, es va obtenir la llista de quinze factors que propicien el desenvolupament de les bones pràctiques didàctiques amb el suport de les TIC, que van ser validats per docents especialistes experts i avaluats als centres educatius.
Article Details
Com citar
Canales R., Roberto; and Marquès Graells, Pere. “Factores de buenas prácticas educativas con apoyo de las TIC. Análisis de su presencia en tres centros educativos”. Educar, no. 39, pp. 115-33, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/76748.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Pere Marquès Graells, Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) aplicadas a la educación. Algunas de sus líneas de investigación , Educar: 1999: Núm.: 25 A propòsit de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en educació
- Pere Marquès Graells, Criterios para la clasificación y evaluación de espacios web de interés educativo , Educar: 1999: Núm.: 25 A propòsit de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en educació
- Pere Marqués Graells, Isabel Alvarez Cánovas, El Currículum bimodal com a marc metodològic i per a l’avaluació: principis bàsics i millores obtingudes en aprenentatges i rendiment dels estudiants , Educar: Vol. 50 Núm. 1 (2014): Programes 1x1: recerca i experiències
- Pere Marquès Graells, Algunas notas sobre el impacto de las TIC en la Universidad , Educar: 2001: Núm.: 28 La universidad en una época de transición
- Pere Marquès Graells, Expert : un recurs informàtic per a la innovació didàctica a l'etapa ESO , Educar: 1995: Núm.: 19 Innovació educativa