L'educació en el lleure a l'inici del segle XXI a Catalunya
PDF
PDF (Castellano)


Citacions a Google Acadèmic

Com citar

Ruiz de Gauna, Rafael. “L’educació en el lleure a l’inici del segle XXI a Catalunya”. Educació social. Revista d’intervenció socioeducativa, no. 50, pp. 69-79, https://raco.cat/index.php/EducacioSocial/article/view/255367.


Resum

Els moviments d’educació en el lleure que seran objecte d’aquest article es podrien caracteritzar com a iniciatives amb una clara intencionalitat educativa, orientades al conjunt de la persona (integrals), amb plantejaments generalistes, amb uns educadors normalment joves que animarien les activitats, amb una dimensió relacional, intergrupal i intragrupal, i amb la promoció i la vivència d’uns valors que l’entitat vol promoure i representar. Aquest tipus d’intervenció educativa ha rebut altres denominacions com ara educació en el lleure de base comunitària, associacionisme educatiu, o simplement educació no formal.

Paraules clau

  • activitats
  • aportacions del lleure
  • cultura i valors
  • educació en el lleure
  • legislació
  • moviments
  • organitzacions
PDF
PDF (Castellano)