Referències
Ander-Egg, E.; Aguilar, M.J. (1995), Diagnóstico social. Conceptos y metodología. Editorial Lumen. Buenos Aires.
Caride, J.A. (1993), "Teories, models i paradigmes en educació social". A Planella, J. ; Vilar, J. (ed.) (2003), L'educació social: projectes, perspectives i camins. Editorial Pleniluni. Barcelona.
Castillo S.; Cabrerizo, J. (2004), Evaluación de programas de Intervención socioeducativa. Agentes y ámbitos. Peason, Prentice Hall. Madrid.
Cohen, E. ; Franco, Rolando (1993), Evaluación de proyectos sociales. Siglo veintiuno editores. Madrid.
García Herrero, G.; Ramírez Navarro, J. M. (1996), Diseño y evaluación de proyectos sociales. Certeza. Zaragoza.
Julià, T. (1999), "Els ambits d'intervenció de l'educador/ra social". A Fullana, J. (coord.), Els àmbits de treball de l'educador social. Editorial Aljibe. Málaga.
Llompart T.; Bota, S.; Sogas, A. (2003), "Repensar en concepte d'àmbits en educació social". A Planella, J.; Vilar, J. (ed.) (2003), L'educació social: projectes, perspectives i camins. Editorial Pleniluni. Barcelona.
Quiroz C.; Martín, Mª Tª (2002), "Diseño y elaboración de proyectos". A Martín, Mª Tª (coord.) (2002), Planificación y diseño de Proyectos en Animación Sociocultural. Editorial Sanz y Torres. Madrid.
Niremberg, O.; Braweman, J.; Ruiz, V. (2003), Programación y evaluación de proyectos sociales. Aportes para la racionalidad y la transparencia. Paidós. Buenos Aires.
Panchon, C. (2003), "De les polítiques a la intervenció: els encàrrecs institucionals i la responsabilitat dels professionals". A Educació Social. Revista d'intervenció socioeducativa. núm. 25. Barcelona.
Parcerisa, A. (1999), Didáctica en la educación social. Enseñar y aprender fuera de la escuela. Graó. Barcelona.
Roure, N. (1992), De la idea al proyecto. Guía para la elaboración de proyectos de intervención en el campo social. MEC. UaB, Institut de Ciències de l'Educació. Madrid.
Rueda Palenzuela, J.Mª (1993), Programar, implementar proyectos, evaluar. Instrumentos para la acción. Editorial Certeza. Zaragoza.
Vilar, J. (1996), "De la planificació a la programació. lnstruments metodològics per al disseny de les intervencions socioeducatives". A Educació Social, Revista d'intervenció socioeducativa, núm.3. maig/agost. Fundació Pere Tarrés. Barcelona. pp. 11-49.
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull