Contribucions del projecte Nebraska a la formació d'una didàctica crítica a Espanya : a propòsit de dos llibres de Juan Mainer Baqué sobre la genealogia de la Didàctica de les Ciències Socials
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Juan Manuel Fernández Soria
Article Details
Com citar
Fernández Soria, Juan Manuel. “Contribucions del projecte Nebraska a la formació d’una didàctica crítica a Espanya : a propòsit de dos llibres de Juan Mainer Baqué sobre la genealogia de la Didàctica de les Ciències Socials”. Educació i Història: revista d’història de l’educació, no. 16, pp. 243-50, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/224540.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Juan Manuel Fernández Soria, María del Carmen Agulló Díaz, El Problema de l'escola rural durant la Segona República , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 8: (2005)
- Juan Manuel Fernández Soria, Conseqüències de la Guerra Civil: la depuració i l'exili interior del magisteri = Consequences of the Civil War: purification and interior exile of the teachers , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 12: (juliol-desembre 2008)
- Juan Manuel Fernández Soria, Memòria i oblit en la història de la educació = Memory and oblivion in the history of education , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 9-10: (2006-2007)
- Juan Manuel Fernández Soria, Alejandro Mayordomo, Sentit social i cívic en l'associacionisme estudiantil valencià (1931-1956) , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 6: (2003)
- Juan Manuel Fernández Soria, El retorn del subjecte i de la política: jaciment temàtic per a la investigació historicoeducativa , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 4: (1999-2000)
- Juan Manuel Fernández Soria, Presentación. Historia política de la educación , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 32 (juliol-desembre 2018)
- Juan Manuel Fernández Soria, De la política a lo político. Nuevo enfoque para la historia de la educación , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 32 (juliol-desembre 2018)