Contribucions del projecte Nebraska a la formació d'una didàctica crítica a Espanya : a propòsit de dos llibres de Juan Mainer Baqué sobre la genealogia de la Didàctica de les Ciències Socials
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Juan Manuel Fernández Soria
Article Details
Cómo citar
Fernández Soria, Juan Manuel. «Contribucions del projecte Nebraska a la formació d’una didàctica crítica a Espanya : a propòsit de dos llibres de Juan Mainer Baqué sobre la genealogia de la Didàctica de les Ciències Socials». Educació i Història: revista d’història de l’educació, n.º 16, pp. 243-50, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/224540.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Juan Manuel Fernández Soria, María del Carmen Agulló Díaz, El Problema de l'escola rural durant la Segona República , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 8: (2005)
- Juan Manuel Fernández Soria, Conseqüències de la Guerra Civil: la depuració i l'exili interior del magisteri = Consequences of the Civil War: purification and interior exile of the teachers , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 12: (juliol-desembre 2008)
- Juan Manuel Fernández Soria, Memòria i oblit en la història de la educació = Memory and oblivion in the history of education , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 9-10: (2006-2007)
- Juan Manuel Fernández Soria, Alejandro Mayordomo, Sentit social i cívic en l'associacionisme estudiantil valencià (1931-1956) , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 6: (2003)
- Juan Manuel Fernández Soria, El retorn del subjecte i de la política: jaciment temàtic per a la investigació historicoeducativa , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 4: (1999-2000)
- Juan Manuel Fernández Soria, Presentación. Historia política de la educación , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 32 (juliol-desembre 2018)
- Juan Manuel Fernández Soria, De la política a lo político. Nuevo enfoque para la historia de la educación , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 32 (juliol-desembre 2018)