Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 4 (2018)
Editorial
Memòria i ensenyament de la Història
Joaquim Prats Cuevas
1-1
HTML (Castellano)
Secció monogràfica
Didàctica de les Ciències Socials i llibres de text
Isidora Sáez-Rosenkranz, Joaquim Prats Cuevas
2-8
HTML (Castellano)
Anàlisi de la textualitat verbo-icònica de la imatge en els llibres de text de Ciencies Socials en l'etapa d'Educació Primària
Virginia Gámez Ceruelo
9-24
HTML (Castellano)
L’ús de la intertextualitat de les fonts històriques icòniques en els manuals escolars de la LOMCE
Juan Carlos Bel Martínez
25-41
HTML (Castellano)
Currículums, requeriments institucionals i llibres de text en Educació Bàsica a Xile
Isidora Sáez-Rosenkranz, Monika Popow
42-59
HTML (Castellano)
PROTOTEXT, un protocol sistemàtic per a l'avaluació de llibres de text de Ciències Socials: Disseny i validació
Mª Carmen Sánchez Fuster, Francisca-José Serrano-Pastor, Pedro Miralles Martínez
60-73
HTML (Castellano)
Història i epistemologia
Recerca en llibres de text: Assoliments passats, desenvolupament actual i reptes futurs. La mirada d'un investigador del Georg Eckert Institut
Steffen Sammler
74-84
HTML (English)
Articles
Anàlisi de l'eficàcia de l'enfocament 'Flipped Learning' en l'ensenyament de la llengua espanyola a Educació Primària
Azahara Jiménez Millán, Javier Domínguez Pelegrín
85-107
HTML (Castellano)
Incidència de la metodologia en l'avaluació de les competències bàsiques a l'escola rural: El cas de la competència lingüística
Francesc Buscà Donet, Laura Domingo Peñafiel, Roser Boix Tomàs
108-125
HTML (Castellano)
Innovació i experiències
Aprenentatge per competències a través de la literatura en el grau d'Educació Infantil: El taller de poesia
Noelia Martínez Hervás, Carme Agustí Aparisi
126-135
HTML (Castellano)
Analogia didàctica del possible origen sedimentari/metamòrfic de la pirita de Navajún (La Rioja) com a millora en l'ensenyament de la geologia: "Dels fangs pudents a l'or fals"
José López Pérez, Juan Pedro de los Reyes Orellana
136-163
HTML (Castellano)
Ressenyes de llibres, tesis i projectes
Tesi doctoral: L'organització seqüencial de les reparacions en interaccions entre professora i alumnes d'espanyol com llengua estrangera centrada en el significat: repercussió en la intersubjectivitat i la competència interaccional dels parlants (Batlle R
Laura Acosta Ortega
164-166
HTML (Castellano)
Llibre: Ensenyar espanyola a nens i adolescents. Enfocaments i tendències. Francisco Herrera et al. (ed.) (2016)
Nekane Celayeta Gil
167-170
HTML (Castellano)