Notes sobre la sobreproducció d'art, la postfotografia i allò digital

Main Article Content

Umberto Luigi Roncoroni Osio

En aquest assaig es fa una anàlisi del decàleg de la postfotografia. Es discuteixen quatre dels seus aspectes: l'autoria, la prescripció del sentit, el reciclatge com a estratègia postcreativa, allò lúdic i la trinxera. Malgrat reconèixer els fenòmens registrats, es mostrarà que les solucions proposades no resolen els problemes, ja que fan falta la relació més profunda amb les qüestions filosòfiques de la postmodernitat, la revisió dels pressupostos moderns que implícitament queden en el concepte d'art i la relació amb els processos creatius i productius característics dels mitjans digitals. En les conclusions es presentaran algunes hipòtesis de recerca teòrica i artística alternatives, que, en vista de les eines digitals, valen per a totes les arts, els llenguatges expressius i els mitjans de comunicació.

Paraules clau
postmodernitat, art, complexitat, saturació, tecnologies digitals

Article Details

Com citar
Roncoroni Osio, Umberto Luigi. “Notes sobre la sobreproducció d’art, la postfotografia i allò digital”. Artnodes, no. 14, doi:10.7238/a.v0i14.2255.
Biografia de l'autor/a

Umberto Luigi Roncoroni Osio, Universitat de Lima

Professor i investigador de la Universitat de Lima (Perú)

Articles similars

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.