Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 27 (2021)
Número complet
PDF
Estudis
Cuvier, Hegel y el problema de la evolución biológica en la filosofía de la historia: una perspectiva pedagógica desde la "Anschauung" (Intuición)
Miquel Amorós Hernández
11-29
PDF (Castellano)
El poder de la paraula a Paul Ricoeur: La capacitat del llenguatge com a element de poder en la filosofia pràctica de P. Ricoeur
Albert Llorca Arimany
30-41
PDF
Hacia una sociedad del cuidado. El cuidado de las personas en las organizaciones
Eugenia Bieto
42-53
PDF (Castellano)
Francisca Palau-Ribes (1910-1996) i Roser Pujades Duran (1932-1975): Renovació Pedagògica i Testimoni Cristià en femení
Clara Domènech i Vivas, Jordi Garcia Farrero, Conrad Vilanou i Torrano
54-92
PDF
From mainstream schooling to holistic education. A personal turnabout and a paradigm shift
Albert Ferrer
93-114
PDF (English)
Nietzsche y la alteridad
Melissa Hernández Iglesias
115-129
PDF (Castellano)
La Bauhaus: l’arquitectura d’un model pedagògic
Francesc-Xavier Marín i Torné
130-150
PDF
Entre cultura y educación: sobre modelos y contramodelos en la cultura occidental
Raúl Navarro Zárate, Héctor Salinas Fuentes
151-170
PDF (Castellano)
Kierkegaard, Dostoievski y Quetzalcóatl. Consonancias simbólico-existenciales
Humberto Ortega-Villaseñor
171-183
PDF (Castellano)
Covid-19 i PDI: impactes amb perspectiva de gènere
Caterina Riba, Mar Rosàs Tosas, Pilar Godayol, Anna Pagès Santacana, Anna Pérez-Quintana, Carme Sanmartí, Francesc Torralba Roselló, Patricia Illa, Bàrbara Pagès
184-206
PDF
Monogràfic
Presentació
Presentació
207-209
PDF
Ètica algorítmica i perspectiva de gènere: de l’opacitat a la transparència
Càtedra Ethos- Universitat Ramon Llull
211-282
PDF
Recensions
Recensions
VV.AA.
283-294
PDF