Les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la formació dels graduats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, l’e-diari acadèmic

Main Article Content

Oleguer Camerino Foguet
Francesc Buscà Donet
Un dels reptes de les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) és optimitzar la metodologia docent a la universitat és. L’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) permet desenvolupar noves estratègies metodològiques per millorar l’aprenentatge autònom de l’alumne. Com estan afectant aquests canvis en la formació dels actuals graduats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE)? De quina manera podem renovar metodològicament el grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport? Presentem una experiència d’innovació desenvolupada a l’INEFC-Centre de Lleida durant el curs 2008-09. Utilitzant la plataforma virtual Moodle (coopera.inefc), mostrarem el desenvolupament de les competències bàsiques de la titulació de reflexió crítica d’experiències i expressió de les vivències i d’altres d’específiques dels futurs educadors de la motricitat posant en pràctica la tècnica dels diaris electrònics acadèmics (e-diaris).
Paraules clau
avaluació formativa, innovació docent, tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)

Article Details

Com citar
Camerino Foguet, Oleguer; and Buscà Donet, Francesc. “Les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la formació dels graduats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, l’e-diari acadèmic”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 104, pp. 28-36, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/247875.