Introducció de les TIC en educació física. Estudi descriptiu sobre la situació actual

Main Article Content

Queralt Prat Ambrós
Oleguer Camerino Foguet
Jordi Lluís Coiduras Rodríguez
La incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i els seus recursos digitals als centres escolars està propiciant un aprenentatge autònom que combina la presencialitat de l’aula amb activitats semipresencials a internet. Com es fa realitat això en l’educació física? En aquest article descrivim l’ús que fa el professorat d’educació física de la ciutat de Lleida de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC) en els centres d’educació secundària que tenen implantat el projecte EduCAT 2.0. L’estudi permet acostar-nos als propòsits del professorat d’educació física sobre la incorporació de les TIC en la seva pràctica professional i, en particular, en la seva explotació didàctica a les aules (TAC). Els resultats ens permeten determinar els motius que expliquen les dificultats trobades pels professionals en l’ús d’aquestes eines digitals i les causes per les quals no s’introdueixen actualment en la docència de l’educació física.
Paraules clau
tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), tecnologies per l’aprenentatge i el coneixement (TAC), eines digitals, innovació docent

Article Details

Com citar
Prat Ambrós, Queralt et al. “Introducció de les TIC en educació física. Estudi descriptiu sobre la situació actual”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 3, no. 113, pp. 37-44, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/270802.