Les tecnologies per a l’aprenentatgei el coneixement (TAC) en l’educació física. La WebQuest com a recurs didàctic

Main Article Content

Queralt Prat Ambrós
Oleguer Camerino Foguet
L’educació física no pot quedar al marge del desenvolupament actual de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC); les competències digitals han impulsat canvis en els procediments d’aprenentatge que els docents de l’educació física podem incorporar. Com podem treballar les TAC des de l’àrea d’Educació Física? En aquest article presentem, en un estudi de casos, el resultat d’una proposta innovadora de desenvolupament d’una unitat didàctica d’acrobàcia a partir de la creació de recursos d’Internet en format WebQuest. La complementarietat dels resultats (Mixed Method) obtinguts de diferents instruments sobre l’experiència —entrevista, filmacions, fulls de registre, qüestionari i diari de l’investigador— constaten els beneficis i avantatges de la utilització de les TAC en un procés autònom d’aprenentatge que reverteix en la millora de les relacions interpersonals entre els alumnes en la sessió d’educació física presencial.
Paraules clau
WebQuest, tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC), innovació docent

Article Details

Com citar
Prat Ambrós, Queralt; and Camerino Foguet, Oleguer. “Les tecnologies per a l’aprenentatgei el coneixement (TAC) en l’educació física. La WebQuest com a recurs didàctic”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 3, no. 109, pp. 44-53, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/261174.