Hacia una pedagogía de la dimensión trascendente
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Conrad Vilanou
Palabras clave
.
Article Details
Cómo citar
Vilanou, Conrad. «Hacia una pedagogía de la dimensión trascendente». Temps d’Educació, n.º 56, pp. 311-3, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/360542.
Derechos
Derechos de autor
Temps d’Educació conserva el derecho de la primera publicación del artículo, concediendo al autor los derechos de autoría. Además, todos los contenidos publicados en Temps d’Educació están sujetos a la licencia Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Raquel Cercós i Raichs, Ferran Sánchez Margalef, Conrad Vilanou, Guerra y pedagogía en la cultura de la vieja Europa. Cien años después de la Gran Guerra (1914-1918) , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 55
- Conrad Vilanou, Quan es cantava mentre es treballava: tradició oral, codis de conducta i universos simbòlics en el món paperer , Temps d'Educació: Núm. 60 (2021)
- Conrad Vilanou, L’esguard hermenèutic del professor Enric Prats: la comprensió del món com a clau de volta de l’educació , Temps d'Educació: Núm. 58 (2020)
- Conrad Vilanou, El profesor Besalú y la renovación pedagógica: en defensa de la tradición y de la actitud ilustrada , Temps d'Educació: Núm. 58 (2020)
- Conrad Vilanou, El exilio pedagógico de Roura-Parella en México (1939-1945) , Temps d'Educació: Núm. 57 (2019)
- Conrad Vilanou, Infancia y barbarie: el Diario de Janusz Korczak y el gueto de Varsovia (1942) , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 55
- Conrad Vilanou, Enric Prats Gil, Lara Longares, Noticia de ‘Temps d’Educació’: entre la crónica y el compromiso de futuro , Temps d'Educació: 2016: Núm.: 50
- Karina Rivas, Conrad Vilanou, Europa y el cristianismo: 500 años del luteranismo (1517-2017) , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54
- Conrad Vilanou, En el centenari del professor Alexandre Sanvisens i Marfull (1918- 1995). Intrahistòria, vocació humanista i compromís pedagògic , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54
- Conrad Vilanou, Jóvenes, educación no formal y empleo , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54