La relación teoría-práctica en la pedagogía de Paulo Freire
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jaume Trilla i Bernet
Article Details
Com citar
Trilla i Bernet, Jaume. “La relación teoría-práctica en la pedagogía de Paulo Freire”. Temps d’Educació, no. 1, pp. 243-54, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/139283.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Jaume Trilla i Bernet, L'"aire de familia" de la pedagogia social , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 15
- Jaume Trilla i Bernet, La relació teoria-pràctica en la pedagogia de Paulo Freire , Temps d'Educació: 1989: Núm.: 1
- Jaume Trilla i Bernet, Educació per a la felicitat i felicitat per a l'educació , Temps d'Educació: 1998: Núm.: 19
- Jaume Trilla i Bernet, La llicenciatura en pedagogia. Història d'un títol i un títol per a la història , Temps d'Educació: 1993: Núm.: 10
- Jaume Trilla i Bernet, Bolonya i la Pedagogia residual , Temps d'Educació: 2009: Núm.: 37