La relación teoría-práctica en la pedagogía de Paulo Freire
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Jaume Trilla i Bernet
Article Details
Cómo citar
Trilla i Bernet, Jaume. «La relación teoría-práctica en la pedagogía de Paulo Freire». Temps d’Educació, n.º 1, pp. 243-54, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/139283.
Derechos
Derechos de autor
Temps d’Educació conserva el derecho de la primera publicación del artículo, concediendo al autor los derechos de autoría. Además, todos los contenidos publicados en Temps d’Educació están sujetos a la licencia Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Jaume Trilla i Bernet, L'"aire de familia" de la pedagogia social , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 15
- Jaume Trilla i Bernet, La relació teoria-pràctica en la pedagogia de Paulo Freire , Temps d'Educació: 1989: Núm.: 1
- Jaume Trilla i Bernet, Educació per a la felicitat i felicitat per a l'educació , Temps d'Educació: 1998: Núm.: 19
- Jaume Trilla i Bernet, La llicenciatura en pedagogia. Història d'un títol i un títol per a la història , Temps d'Educació: 1993: Núm.: 10
- Jaume Trilla i Bernet, Bolonia y la Pedagogía residual , Temps d'Educació: 2009: Núm.: 37