Les xarxes i el desenvolupament professional dels docents
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Begoña Gros Salvat
El objetivo fundamental de este artículo estriba en mostrar la necesidad de revisar los modelos de formación continuada del profesorado a partir del concepto de red. En este sentido, se utiliza este concepto de red en un doble significado: la estructuración de la organización de la formación, a través de redes de profesionales, y el uso de las tecnologías de la comunicación, como tarea de soporte en la creación y gestión de redes.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
L’objectif fondamental de cet article consiste à faire apparaître le besoin de révision des modèles de formation continue des enseignants à partir du concept de réseau. De ce point de vue, ce concept de réseau est utilisé dans un double sens: d’une part, la structuration de l’organisation de la formation, au travers de réseaux de professionnels, et, d’autre part, l’utilisation des technologies de la communication, comme tâche de support à la création et à la gestion de réseaux.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
L’objectif fondamental de cet article consiste à faire apparaître le besoin de révision des modèles de formation continue des enseignants à partir du concept de réseau. De ce point de vue, ce concept de réseau est utilisé dans un double sens: d’une part, la structuration de l’organisation de la formation, au travers de réseaux de professionnels, et, d’autre part, l’utilisation des technologies de la communication, comme tâche de support à la création et à la gestion de réseaux.
Article Details
Com citar
Gros Salvat, Begoña. “Les xarxes i el desenvolupament professional dels docents”. Temps d’Educació, no. 30, pp. 91-104, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126431.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Begoña Gros Salvat, L'aprenentatge en xarxa: interpretacions i conseqüències pedagògiques / L’apprentissage en réseau : interprétations et conséquences pédagogiques , Temps d'Educació: 2015: Núm.: 49
- Begoña Gros Salvat, Del bucle a la incertesa: l'evolució de la mirada cibernètica a la pedagogia , Temps d'Educació: 2000: Núm.: 24
- Begoña Gros Salvat, La intel·ligència artificial i la seva aplicació en l'ensenyament , Temps d'Educació: 1991: Núm.: 5
- Begoña Gros Salvat, Internet i el món universitari , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 16
- María Teresa Anguera Argilaga, Begoña Gros Salvat, Montserrat Sebastià i Miq, Presentació , Temps d'Educació: 2001: Núm.: 25
- Begoña Gros Salvat, L'educació i l'aprenentatge en la societat-xarxa: de la metàfora del contenidor a la metàfora de la connexió , Temps d'Educació: 2015: Núm.: 49
- Miguel Ángel Aguareles Anoro, Begoña Gros Salvat, Presentació , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 16