Del bucle a la incertesa: l'evolució de la mirada cibernètica a la pedagogia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Begoña Gros Salvat
Article Details
Com citar
Gros Salvat, Begoña. “Del bucle a la incertesa: l’evolució de la mirada cibernètica a la pedagogia”. Temps d’Educació, no. 24, pp. 125-40, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126212.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Begoña Gros Salvat, L'aprenentatge en xarxa: interpretacions i conseqüències pedagògiques / L’apprentissage en réseau : interprétations et conséquences pédagogiques , Temps d'Educació: 2015: Núm.: 49
- Begoña Gros Salvat, Les xarxes i el desenvolupament professional dels docents , Temps d'Educació: 2006: Núm.: 30
- Begoña Gros Salvat, La intel·ligència artificial i la seva aplicació en l'ensenyament , Temps d'Educació: 1991: Núm.: 5
- Begoña Gros Salvat, Internet i el món universitari , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 16
- María Teresa Anguera Argilaga, Begoña Gros Salvat, Montserrat Sebastià i Miq, Presentació , Temps d'Educació: 2001: Núm.: 25
- Begoña Gros Salvat, L'educació i l'aprenentatge en la societat-xarxa: de la metàfora del contenidor a la metàfora de la connexió , Temps d'Educació: 2015: Núm.: 49
- Miguel Ángel Aguareles Anoro, Begoña Gros Salvat, Presentació , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 16