Cos i pronúncia: un tàndem imprescindible? El cos com a eina facilitadora per millorar la pronúncia del català
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Josefina Carrera-Sabaté
Departament de Filologia Catalana i Lingüística General i Laboratori de Fonètica Eugenio Martínez Celdrán de la Universitat de Barcelona
Patricia Garcia Lopez
Departament de Filologia Francesa i Italiana, Universitat de València
Clàudia Aguadé Cols
Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, Universitat de Barcelona
Joan Borràs-Comes
Laboratori de Fonètica Eugenio Martínez Celdrán, Universitat de Barcelona
Un dels postulats del sistema verbotonal és que la parla és el resultat de tot el cos. L'objectiu de la proposta és triple: d’una banda, descriure els canvis que sofreixen vocals del català en diferents posicions i moviments; d’una altra banda, observar quina implicació té la gestualitat en la millora de sons del català en adolescents amb l’espanyol L1; finalment, aplicar les observacions en un entorn TIC de millora de la pronúncia.
Article Details
Cómo citar
Carrera-Sabaté, Josefina et al. «Cos i pronúncia: un tàndem imprescindible? El cos com a eina facilitadora per millorar la pronúncia del català». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), n.º 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/418066.
Derechos
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Josefina Carrera-Sabaté, Imma Creus Belet, Ana M. Fernández Planas, Enric Blanco Piñol, MODIFICAR HÀBITS ARTICULATORIS A LA UNIVERSITAT? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Josefina Carrera-Sabaté, Esteve Valls Alecha, Laia Royo Casals, M.Rosa Lloret-Romañach, Millorar la pronúncia del català en graus de Mestre i de Comunicació: una acció d'innovació docent mitjançant el web Guies de pronunciació del català , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016