SATISFACCIÓN PROPIA Y PERCIBIDA POR LOS COORDINADORES DE PRÁCTICAS EXTERNAS
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Joaquín Lorenzo Burguera Condon
Universidad de Oviedo
José Miguel Arias Blanco
Universidad de Oviedo
María del Henar Pérez Herrero
Universidad de Oviedo
Coordinators play a key role to improving internships. We present results about level of self-satisfaction and satisfaction perceived by coordinators with internships, stakeholders and centers, problems and improvement proposals. Data were collected through a questionnaire answered by 178 coordinators. Results: high level of satisfaction with centers and internships. Problems: undefined goal-tasks, learning assessment. Improvements: greater institutional support and define evaluation criteria.
Keywords
Internships, Quality Evaluation, Coordinators satisfaction level, Internships's improvement, Stakeholders
Article Details
How to Cite
Burguera Condon, Joaquín Lorenzo et al. “SATISFACCIÓN PROPIA Y PERCIBIDA POR LOS COORDINADORES DE PRÁCTICAS EXTERNAS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368896.
Most read articles by the same author(s)
- Joaquín Lorenzo Burguera Condon, José Miguel Arias Blanco, Mercedes López Aguado, María del Henar Pérez Herrero, Marcelino Fernández-Raigoso Castaño, Competencias y vínculación entre Practicum y Trabajo Fin de Grado en Ciencias de la Educación , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 3 (2016): CIDUI 2016
- Joaquín Burguera Condon, José Miguel Arias Blanco, CRITERIOS DE SELECCIÓN DE CENTROS Y ASIGNACIÓN DE ESTUDIANTES EN LAS PRÁCTICAS EXTERNAS. LA PERSPECTIVA DE LOS COORDINADORES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 1 (2012): CIDUI 2012
- María del Henar Pérez Herrero, Joaquín Lorenzo Burguera Condon, FORMACIÓN DE LOS FUTUROS PROFESORES Y PROFESORAS DE SECUNDARIA PARA LA ACCIÓN TUTORIAL. LAS NECESIDADES Y EXPECTATIVAS DE LOS ESTUDIANTES COMO PUNTO DE PARTIDA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)