Salut amb perspectiva de gènere: un projecte d’innovació docent: Desenvolupament i implementació d’un programa pilot de sessions monogràfiques sobre gènere i salut a l’assignatura de Ginecologia i Obstetrícia del Grau de Medicina
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Aina Delgado-Morell
Institut d’Investigació Biomèdica Sant Pau (IIB SANT PAU); Departament de Ginecologia i Obstetrícia, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Universitat Autònoma de Barcelona
M.Carmen Medina Mallén
Institut d’Investigació Biomèdica Sant Pau (IIB SANT PAU), Departament de Ginecologia i Obstetrícia; Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Universitat Autònoma de Barcelona
Isabet Mayordomo Bofill
Institut d’Investigació Biomèdica Sant Pau (IIB SANT PAU); Departament de Ginecologia i Obstetrícia, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Universitat Autònoma de Barcelona
Josep Estadella
Institut d’Investigació Biomèdica Sant Pau (IIB SANT PAU); Departament de Ginecologia i Obstetrícia, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Universitat Autònoma de Barcelona
Juan José Espinós
Una de les bases imprescindibles per tal de construir uns serveis sanitaris amb capacitat de reconèixer i adreçar les iniquitats de gènere en salut és formar professionals sensibles al gènere. Hem dissenyat i implementat (curs 2021-2022) un programa pilot de sessions específiques sobre gènere i salut, integrades a l’assignatura de Ginecologia i Obstetrícia del grau de Medicina. El programa s’ha basat en l’ensenyament de nous continguts amb perspectiva de gènere mitjançant metodologies didàctiques innovadores.
Article Details
Com citar
Delgado-Morell, Aina et al. “Salut amb perspectiva de gènere: un projecte d’innovació docent:: Desenvolupament i implementació d’un programa pilot de sessions monogràfiques sobre gènere i salut a l’assignatura de Ginecologia i Obstetrícia del Grau de Medicina”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416831.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023