Superar la glosofobia: proposta formativa híbrida per al tercer cicle Els problemes d’oratòria dels estudiants postuniversitaris
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joaquín Marqués-Pascual
EAE Business School
Miguel Ángel Violán
Els autors van realitzar una recerca sobre la por a parlar en públic dels estudiants de postgrau a Espanya. Entre les principals conclusions va destacar un elevat nivell de glosofòbia, la necessitat de formar-se en oratòria i la predisposició a rebre-la. En aquesta comunicació es planteja un pas més en línia amb les conclusions anteriors. L'objectiu principal ara és presentar una proposta formativa ad hoc, utilitzant un sistema híbrid degut al context pandèmic fent una previsió de futur.
Article Details
Com citar
Marqués-Pascual, Joaquín; and Violán, Miguel Ángel. “Superar la glosofobia: proposta formativa híbrida per al tercer cicle: Els problemes d’oratòria dels estudiants postuniversitaris”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387895.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Joan Francesc Fondevila Gascón, Joaquín Marqués-Pascual, Pedro Mir-Bernal, Giorgia Miotto, IMPACTOS DE LA MENSAJERÍA INSTANTÁNEA EN EL ÁMBITO UNIVERSITARIO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 4 (2018)