Superar la glosofobia: proposta formativa híbrida per al tercer cicle Els problemes d’oratòria dels estudiants postuniversitaris

Main Article Content

Joaquín Marqués-Pascual

Els autors van realitzar una recerca sobre la por a parlar en públic dels estudiants de postgrau a Espanya. Entre les principals conclusions va destacar un elevat nivell de glosofòbia, la necessitat de formar-se en oratòria i la predisposició a rebre-la. En aquesta comunicació es planteja un pas més en línia amb les conclusions anteriors. L'objectiu principal ara és presentar una proposta formativa ad hoc, utilitzant un sistema híbrid degut al context pandèmic fent una previsió de futur.


Article Details

Com citar
Marqués-Pascual, Joaquín; and Violán, Miguel Ángel. “Superar la glosofobia: proposta formativa híbrida per al tercer cicle: Els problemes d’oratòria dels estudiants postuniversitaris”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387895.

Articles més llegits del mateix autor/a