IMPACTE DEL SISTEMA DE RESPOSTA PERSONAL EN LA DOCÈNCIA DEL GRAU D'INFERMERIA: BENEFICIS PELS DOCENTS I ELS DISCENTS
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Roser Ricomà Muntané
Universitat Rovira i Virgili
Alba Roca Biosca
Universitat Rovira i Virgili
Leticia Bazo Hernández
Universitat Rovira i Virgili
Lourdes Rubio Rico
Universitat Rovira i Virgili
Mar Lleixà Fortunio
Universitat Rovira i Virgili
José Benito Holgado García
Universitat Rovira i Virgili
Es presenta un projecte d’innovació docent que introdueix els Sistemes de Resposta Personal (SRP) (Clickers) a l‘ensenyament d’infermeria per tal de valorar l’impacte que poden tenir en el procés d’ensenyança aprenentatge dels estudiants, així com la acceptació per part dels docents i dels discents. També s’aporten els resultats preliminars del grau de satisfacció dels estudiants i professors de la prova pilot que s’ha dut a terme.
Paraules clau
Innovació docent, Clickers, Infermeria, Resposta remota, Motivació clickers
Article Details
Com citar
Ricomà Muntané, Roser et al. “IMPACTE DEL SISTEMA DE RESPOSTA PERSONAL EN LA DOCÈNCIA DEL GRAU D’INFERMERIA: BENEFICIS PELS DOCENTS I ELS DISCENTS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/370463.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Adrián Baeza González, Mireia Usart Rodríguez, Luis Marqués Molías, Leticia Bazo Hernández, María Jiménez Herrera, Creación y validación de una guía de uso de simulaciones virtuales en educación superior , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023