DESENVOLUPAR LA COMPETÈNCIA D’INDAGACIÓ DES DE PRIMÀRIA PER SABER INVESTIGAR A BATXILLERAT
Article Sidebar
Main Article Content
Gemma Sala Sebastià
Vicenç Font Moll
Berta Barquero Farràs
Joaquim Giménez
En aquest treball presentem una proposta detallada per caracteritzar (definició, descriptors i nivells de desenvolupament) la competència d’indagació. Es considera que hauria de ser una competència bàsica que l’alumnat podria començar a desenvolupar a l’etapa de Primària, seguir a l’Educació Secundària Obligatòria i a Batxillerat, ajustant-se llavors a la definició de competència d’investigació que proporciona el currículum d’aquesta etapa educativa. Aquesta caracterització pot ser utilitzada tant per orientar el disseny de pràctiques educatives basades en l’aprenentatge per indagació com per avaluar el desenvolupament de la competència de l’alumnat en la seva implementació.
Article Details
Com citar
Sala Sebastià, Gemma et al. «DESENVOLUPAR LA COMPETÈNCIA D’INDAGACIÓ DES DE PRIMÀRIA PER SABER INVESTIGAR A BATXILLERAT». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018, núm. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349196.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Silvia Carvajal Romero, Vicenç Font Moll, Joaquim Giménez Rodríguez, CARACTERIZACIÓN DE LA COMPETENCIA DIGITAL EN LA FORMACIÓN DE PROFESORES DE MATEMÁTICAS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Berta Barquero Farràs, Marianna Bosch Casabò, Carles Granell Fernández, ELS RECORREGUTS D’ESTUDI I INVESTIGACIÓ EN LA FORMACIÓ DE MESTRES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Gemma Sala Sebastià, Vicenç Font Moll, Joaquim Giménez Rodríguez, LA INDAGACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA A PARTIR DE CONTEXTOS HISTORICOCULTURALS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Gemma Sala Sebastià, Berta Barquero Farràs, Mario Barajas Frutos, Vicenç Font Moll, QUÈ AMAGUEN AQUESTES RUINES? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Silvia Carvajal Romero, Vicenç Font Moll, Joaquín Giménez Rodríguez, USO DE LAS TIC EN LAS PRÁCTICAS DE LA FORMACIÓN DE PROFESORES DE SECUNDARIA DE MATEMÁTICAS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Berta Barquero Farràs, Noemí Ruiz-Munzón, José Ignacio Monreal Galán, Mario Barajas Frutos, Un Recorrido de Estudio e Investigación sobre la comparación de realidad y previsión de la evolución de los usuarios de Facebook , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Gemma Sala Sebastià, Berta Basquero Farràs, CAP A UN DISSENY INTERDISCIPLINAR DE LES QÜESTIONS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)