Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu
Article Sidebar
Main Article Content
Mariona Graell Martí
Mariana Fuentes
Carolina Quirós Domínguez
M. Teresa Fuertes Camacho
Anna Ramón
Susagna Escardíbul
Cecilia Mena
Silvia Pica
Aquesta comunicació presenta el procés reflexiu que han seguit l'equip d'educadors de tres esplais que han desenvolupat tres ApS durant els últims tres anys al Baix Llobregat; a Pubilla Casas-Can Vidalet amb el projecte Curtmetratge, a Tricicle amb Somriu i a Espurnes amb Patis Vius. L'estudi analítico-comprensiu permet mostrar l'aplicació i anàlisi de rúbrica d'avaluació d'ApS com a procés reflexiu, tot seguit pels equips així com la valoració que se'n genera.
Article Details
Com citar
Graell Martí, Mariona et al. «Procés reflexiu de 3 experiències d’aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l’Esplai per l’equip educatiu». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018, núm. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348977.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Maria Pujol Valls, M. Carme Balaguer Fàbregas, Mariona Graell Martí, M. Teresa Fuertes Camacho, Mariana Fuentes Loss, Rocío Escobar Gómez, LA COMPETENCIA COMUNICATIVA ORAL DE LOS ESTUDIANTES DE LOS GRADOS DE EDUCACIÓN INFANTIL Y EDUCACIÓ PRIMARIA. ANÁLISIS, DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN PARA LA MEJORA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Carolina Quirós Domínguez, María José Rubio Hurtado, Mercedes Torrado Fonseca, ÀREES CLAU DE LA INNOVACIÓ DOCENT A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)